CHANGE IS IN THE AIR.

Det känns i hela kroppen att något är påväg att hända. Förändring. Till exempel är det med största sannorlikhet dags för skola i höst.. det känns mycket märkligt. Det var nästan 6 år sedan jag satt i skolbänken. Ny stad. Det känns underbart att lämna Västerås igen, det känns att det var längesedan jag var ute på äventyr nu.

Jag har hittat typ världens bästa blogg för oss filmälskare. http://www.acting-auditions.org/ Väldigt mycket intressant finns att läsa där om framtida filmprojekt.

Igår gick jag och Rebecka och såg SATC 2 på bio. Den var dålig. Efteråt gick vi till bill o bob och åt god mat och hade det trevligt.

IMORGON ÄR DET LÖNING. INGEN kan vara gladare för det än jag, tro mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0