Did you hear about the Morgans?



Jag och min kära vän gick och såg "Har du hört ryktet om Morgans" som den så fint heter på svenska. Eller snarare Vi kom, vi såg, vi gick. Aldrig och då menar jag aldrig, har jag sett en sämre chicflick. Allt i filmen var förutsägbart, handlingen, karaktärerna och skämten. Skämten va allra värst! Jag skämdes liksom över de dumma kommentarerna och jag kan inte för mitt liv begripa vad som försiggick i manusförfattarens huvud när han skrev manuset. Försökte han ta död på oss? Jag tyckte också synd om SJP och HG som tappert försökte leverera sådana döda repliker.
    Vi var 6 personer i biografen och efter att ha genomlidit halva filmen så gick vi därifrån. Då ska ni veta att jag kan titta på de flesta filmer och sällan ger upp halvvägs. Det var simply put; outhärdligt. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0