Å du ljuva tristess.

FREDAG igen. Haha jag har visst gjort en vana av att blogga på fredagar. En dag i veckan är ju inte så bra, ska försöka skärpa mig.

Denna vecka har jag varit sjuk så jag har tillbringat tre dagar i sängen. Inte så skoj om jag ska vara ärlig! det har inte varit något på tv att titta på och inte en enda bra film har jag sett. Däremot har jag spelat tvspel och klarade ut Avatar igår. Stående ovationer!

Ne men det var rätt lätt faktiskt.

Ikväll ska jag och roomie måla vardagsrummet. Vitt och fräscht ska det bli och några öl till låter helt rätt. Jag längtar tills vi får ordning där, det kommer bli så fint.
Imorgon blir det utgång igen. Ny outfit måste inköpas idag för jag måste vara grymt snygg.

Denna film önskar jag att jag fick se just nu:



trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Alltså, jag är väldigt arg att du har gömt undan det här för mig. Som Bergslagen skulle ha sagt, INTE OK! Har i vilket fall som helst läst igenom allt och hoppas att du börjar uppdatera jätteofta (nu när du åtminstone har EN läsare) så jag får något att göra. Typ bästa bloggen ever dessutom, du skriver bra och bara om sånt som är intressant. AWESOME. Kram!

2010-02-01 @ 15:44:12
URL: http://ensofia.blogspot.com
Postat av: Sofia

Alltså, jag är väldigt arg att du har gömt undan det här för mig. Som Bergslagen skulle ha sagt, INTE OK! Har i vilket fall som helst läst igenom allt och hoppas att du börjar uppdatera jätteofta (nu när du åtminstone har EN läsare) så jag får något att göra. Typ bästa bloggen ever dessutom, du skriver bra och bara om sånt som är intressant. AWESOME. Kram!

2010-02-01 @ 15:44:21
URL: http://ensofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0