You.

Tråkhelgen har börjat. Nejdå så illa är det inte! Det är faktiskt ganska skönt att inte ha några som helst planer.
Jag vaknade klockan tio imorse. TIO! Jag fattar inte vad det är för fel på mig. Iallafall. Vad hände igår då?

R var snäll och hämtade mig på jobbet. Vi åkte ner på stan och köpte med oss mat från grekiska kolbaren eller vad den nu heter. Åkte hem och åt. Maten var helt okej, men smakade ungefär som en uppdaterad version av kebab. Sedan försvann Roomie för att kika på sin älskling Alex S. och kristi brud.
Jag strökollade lite på tv och konstaterade att allt sög. Jag slog på en film, "Rest stop: don't look back". Haha. Typisk Jenkan film. Fortsättning på filmen jag såg häromdagen. Den var lite väl äcklig dock, blod sprutade och folk borrade hål i ben och armar. Sedan gick jag och sov. Händelserik kväll? Haha.

Ikväll gissar jag att många ska ut på krogen. Inte jag inte. Jag klarar mig utan det, det skulle enbart bli jobbigt. Jag ska nog nörda igen och titta på något skoj på tv. 

Förresten, jag såg 16 and pregnant imorse på MTV och herregud. Tårarna rann. Det var så himla sorgligt på något vis. Jag är alldeles för känslig för mitt eget bästa. 

Nu ska jag kila och hitta på något. 
HÖRS.






 

Kommentarer
Postat av: R

Kul att du får det att låta som att Kristi brud är min älskling.

2010-02-06 @ 19:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0