O at last.

FRRRREEEEEDDDDAAAAGGG FFS!

Jag kom till jobbet för bara en liten stund sedan. Jag har på mig de märkligaste kläder idag. Folk ger mig lite konstiga blickar men jag låtsas inte se dom utan inbillar mig istället att de tittar på mig för att mina kläder är så snygga. Alla mina kläder ligger i tvättkorgen hemma, jag har hört att man måste tvätta för att kunna använda dom igen. Vilken tur att jag har världens bästa vän som planerar att göra det idag.

Så vad har jag på mig då? Jo, ett par stora slitna "hiphop" jeans, instoppade i mina röda converse, (de är för stora så om jag inte stoppar in dom så går jag på dom och snubblar) klarblått linne, klargrön långärmad tröja som jag förövrigt i panik lånat att bästis (tack kära du) samt ett svart nitbälte för att hålla byxorna på plats då jag har blivit så nedrans smal den här vintern. Så. Klart, tada! Grattis, jag ser ut som en vandrande fågelskrämma i regnbågens alla färger. 

Det är som sagt FREDAG idag. För er som inte hörde första gången. Det är plusgrader ute. Förstår ni? PLUSGRADER. Kanske kan våren vara på ingång. Å. ljuva vår, kom!

Okej nu kom jag av mig. Ikväll var det meningen att jag och R skulle gå och äta något gott på restaurang men vi kom fram till att vi inte riktigt har råd. Plus att det är fredag. Fredag är liksom mysdagen nr 1. En varm filt, bra film och så mycket gott att äta och dricka så är kvällen fixad. Längtar. 

Ni måste kolla in den här trailern. Hot Tub Time Machine. Haha så jävla kul. 

Ögongodis to get me through denna förmiddag, den enda killen som jag tycker passar att spela Jace i filmatiseringen av Cassandra Clares bokserie : The mortal instruments.

     



Killen heter Alex Pettyfer. 

Hörs höörni.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej dude. Visst är det underbart med plusgrader? Och jag längtar efter The Mortal Instruments!

2010-02-26 @ 13:30:57
URL: http://ensofia.blogspot.com
Postat av: J.

Ja, det är helt fantastiskt med plusgrader! Det har regnat nästan hela dagen. Yeay! Mmm jag med, ska bli grymt kul. Minus inscestgrejen dock. Kan dom inte bara skippa det i filmen? :haha.

2010-02-26 @ 16:13:37
Postat av: sara

Hej systra mi, skrattade valdigt mycket at din ensemble, lat valdigt fult. Kram lilla syster

2010-02-27 @ 19:10:48
URL: http://www.saraemanuelson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0