Roman Polanski.

Tycka vad man vill om Polanski som människa men hans filmer är ofta ganska underbara. Pianisten är en film som jag aldrig kommer att glömma. Hans senaste film "The ghost writer" har premiär i helgen i USA med Ewan McGregor och Kim Cattrall (av alla människor) i huvudrollerna. Det är en politisk thriller som handlar om en spökskrivare som efter ha anlitats för att skriva en memoar om Englands premiärminister, upptäcker en mörk hemlighet som försätter hans eget liv i fara. Låter spännande!



Idag är det förresten FREDAG. Fan va jobbigt! Skoja. Efter jobbet ska jag hem till familjen och kolla på OS och chilla lite. Syster kommer hem så det ska bli skoj. Jag tänker också försöka ladda ner lite avsnitt av the vampire diaries. ORKA vänta en vecka mellan varje avsnitt.

Nej, nu ska jag forsätta med jobbet här. Hare gött alla.

Ps: What's up with engelskans särskrivningar? Herregud dom är ju som galna i det. ds.

Kommentarer
Postat av: R

Haha, ja det förstår t.o.m. jag att det är lustigt att just hon är med av alla människor. (Mycket stolt över att jag kände igen en skådespelare förövrigt).

Ha en supermysig kväll darl! Själv ska jag snart lyfta på asset o åka till Maxi.

Ses vi ikväll?

2010-02-19 @ 15:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0