Uppesittarkväll!

Jajamensan hörrni. Ikväll blir det hockey för fulla muggar. Jag och R fick för oss att tippa på kvällens matcher på skämt men sen förvandlades allt till blodigt allvar och nu sitter vi och väntar på USA-SUI som börjar spela kl 21.00. Jag har tippat på att USA vinner och R på SUI, så det borde bli spännande. Sedan väntar tre matcher till under natten. Vi får väl se hur länge vi orkar hålla oss vakna..jag gissar på att jag somnar tio. Hehe.

KOM IGEN USA!

Tråkigt med Skidskytten. Fan.

Så nog med sport. Jag sitter här nyduschad och fryser ihjäl. Jag skulle gissa på att det är minusgrader här hemma. Varför? Jadu jag kommer inte ihåg och nu vet vi inte hur man skruvar upp värmen. Blä.

Förresten syster Sofia, exakt hur konstigt är Ebba von Sydows nya jobb? Bröllopsbevakare? Alltså herregud så fånigt.


Kommentarer
Postat av: Sofia

För det första, varför i hela världen tittar ni på hockey när Sverige inte spelar? Så himla tråkigt.



För det andra, hon är inte alls bröllopsbevakare. Hon är innehållsansvarig för SVT:s bröllopssatsning (okej, vet att det låter lite luddigt...). Hon ska ju vara programledare för hela bröllopsgrejen i SVT i vår! Det blir nog jättebra. Det är ju i alla fall väldigt mycket roligare än hennes förra jobb, som ingen någonsin fattade vad det gick ut på.

2010-02-16 @ 23:26:00
URL: http://ensofia.blogspot.com
Postat av: J.

Haha nej men vi slog ju vad med en snubbe om utgången på matcherna så vi var liksom tvungna. Men vi förlora båda två.



Ja, det låter väldigt luddigt, jag tycker fortfarande bröllopsbevakare låter mer passande. Har du kollat in hennes blogg? Pf.. det är så töntigt så jag dör lite grann.



2010-02-18 @ 08:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0