Tidig morgon.

Väckarklockan ringde klockan sex imorse. Jag flög upp ur sängen som om det brann i madrassen. FINLAND-SVERIGE skulle göra upp i Hockey. Jag väckte Roomie och som två zombier bänkade vi oss framför tvn med varm choklad och äggmackor. Klockan sex på morgonen. Galet! Jag har nog inte kommit upp på första ringsignalen sedan...ever! Matchen var bra, Finland spelade riktigt dåligt och vi spelade bättre. Kanske inte fantastiskt bra, men tillräckligt mot de usla finnarna.

Jag kom till jobbet kvart i nio imorse och det var väl inte FAN I HELVET JÄVLA SKIT.

Sorry. Jag hade skrivit värsta långa inlägget och sen så råkade jag logga ut istället för att spara och publicera. Hur korkad i huvudet får man vara. ÅÅÅÅH. Jag orkar verkligen inte skriva om. Någon annan dag kanske.

HEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0