Takras.

Nu börjar det hända grejer! Lön & administration har fått utrymmas här på jobbet för att deras tak håller på att rasa in. Nu vankar folk av och an på vår avdelning med bistra ansiktsuttryck och inspekterar taket. "Tänk om det skulle rasa", "bäst av ta det säkra före det osäkra". Haha my ass att de tycker! Folk vill bara gå hem. Och jag kan inte direkt påstå att jag klandrar dom.

Anyway. Shutter island såg jag i söndags. Den var vacker och skådespelarna var bra. Trots det så var den inte alls lika bra som boken, även fastän varenda scen såg ut precis som jag hade föreställt mig och Scorsese följde boken nästan till punkt och pricka. Men den där hypnotiska känslan som fanns i boken var borta och han förberedde för slutet redan från första scenen vilket gjorde den väldigt förutsägbar. Men den var ändå bra, helt klart så SE DEN.

Jag vet inte vad jag ska göra ikväll.. OS igen kanske. Hur kul det än är med OS så måste jag säga att det ska bli skönt när det tar slut så att man kan återvända till verkligheten.

Om en månad slutar jag jobbet. Vad ska jag ta mig till då?

Nej nu ska jag fortsätta dagdrömma. HÖRS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0