Precious

Det är tisdag eftermiddag och jag är så trött att jag skulle kunna falla ihop här på skrivbordet. Snart får jag gå hem. Bara ca 1,5 h kvar...

Ikväll ska jag och bästis käka Pizza hut och kolla film. Jag vill se "Sleeping with the enemy" igen för hon har inte sett den. Jag älskar att introducera (läs tvinga) filmer för folk.

Jag såg de två första avsnitten av "Glamourama" idag och jag måste erkänna att det var ganska så underhållande. Jag har alltid gillat Anna Hibbs, hon är cool. Forni däremot verkar grymt irriterande och Petra lite väck i huvudet.

Imorgon (eller kanske torsdag?) börjar "The vampire diaries" och det ska jag se till att se.

Nej hörrni, jag har inget att blogga om idag, känner mig trött. Jag ska istället återgå till min otroligt lättlästa chiclitbok. 

  

Ha en grym kväll.
Tudilu!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, vad roligt. Jag tyckte att Anna var sjukt dryg, Michaela också lite halvdryg (vilket var synd, för jag älskar hennes blogg) och att Petra var skitrolig och sympatisk.



Ja, se Vampire Diaries. Du kommer älska det. Har dock för mig att de första avsnitten var lite sega, så ge inte upp.



Kram!

2010-02-09 @ 19:28:41
URL: http://ensofia.blogspot.com
Postat av: sara

Hej, vill ocksa se program om bloggare. Har du sett precious? Tankte pa rubriken. Kram syster!

2010-02-09 @ 22:16:10
Postat av: J.

Sara: Ja men det kan du! Gå in på tv3play.se och sedan väljer du glamourama. Den sänds bara på nätet ändå. Nej jag hade tänkt se den igår, men det blev aldrig av. Idag eller imorgon.. sprarar den till sist för den verkar så hemsk. Har du?



Sofia: Hur kan du tycka att Anna var dryg, hon sa ju knappt ett ord? Forni däremot..herregud hur kan en så ful människa vara så högljudd och dryg? ;) hehe ok det där var taskigt sagt.

2010-02-10 @ 08:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0