Oviktig fakta.

Lite saker som rör sig i mitt huvud just nu:

Onsdag igen.
Imorgon är det torsdag för er som inte visste det. Det innebär äggmacka på jobbet. Vilka underliga saker att se fram emot!

Underbara Ferry knep den andra guldmedaljen igår och hade det inte varit för min kära syster så hade jag missat det. Då hade jag nog gråtit en skvätt. Det var iallafall underbart att se.

Förresten, har ni provat att skriva med blyerts på bananskal? Det är ganska beroendeframkallande. Tyvärr ruttnar den rätt fort då men om man inte gillar banan så spelar det ju inte så stor roll. En liten parantes bara.

På måndag ska jag till tandläkaren. Blä. Blä.

På fredag ska jag Chilla.

På lördag vette fan.

På söndag ska jag se Shutter Island med A. Spännande.

Ja det var väl det.
Nej förresten, vad ska jag äta ikväll? Det tänker jag på rätt ofta. Kanske ett tusental ggr om dagen. Det slutar alltid med donken.

Hare gött.
HÖRS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0