Om OS

ÅHH. Kan någon utomjording komma och plocka upp Roomie och ta henne med sig till någon avlägsen planet? Dryg är bara förnamnet! Hon sitter och säger att jag egentligen inte gillar OS utan bara tror att jag gör det och därför sätter på ljudet i bakgrunden utan att lyssna. Vilken förolämpning!
Undrar om det beror på att jag har bestämt att OS ska vara på hela dagen. Jag tror att hon möjligtvis är lite bitter.¨
Iallafall. Vi har tittat på någon konstig skridskotävling, puckeltävling, tjejhockey, skidskytte (minst 5 ggr) och backhoppnig. Några kommentarer som hon har fällt idag:

"Alltså VEM tävlar i en sådan där konstig sport (om längdskridskor)? Det måste ju vara helt störda människor. Jag menar hur kul kan det vara. Dom STÅR ju bara där, det måste vara jättetråkigt."

"Oj vad ont i ryggen dom måste få (fortfarande om skridskorna)."

"Alltså tjejhockey. Fy fan vilken töntig sport. Det är ju en killsport, fattar dom inte det?"

Sedan helt plötsligt hände någonting. Skidskyttet för män började sändas och helt plötsligt förvandlades hon till ett OS proffs. Hon börjar hon rabbla namn som är favorittippade och förklarar regler och hej och hå. Namn som jag aldrig ens hört. Någon från Norge som tydligen ska vinna. Jag är lite förvirrad och tror att en demon kanske har tagit över hennes kropp.

Iallafall. Igår var vi ute en sväng och det var ganska kul. Idag dissar vi alla hjärtansbajsdag och degar i soffan med cola, chips, donken, chilinötter, chips, kaffe, dipp och sallad till kvällsmat. Jag kanske skulle vara tacksam över det faktum att jag har en tarmsjukdom. Annars skulle jag nog rulla fram.



Källa




Kommentarer
Postat av: R

Har så många kommentarer om det här inlägget att det skulle bli en hel bok, så jag väljer därför att endast säga: Karma is a bitch. BITCH.

2010-02-14 @ 20:59:55
Postat av: J.

Haha don't I know it ;)

2010-02-15 @ 08:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0