Om OS, del två

Okej så förra inlägget kanske inte var så seriöst. Ni förstår nog inte min söndag-klockan-nio-humor. Jag undrar om någon förstår min söndag-klockan-nio-humor? Jaja.

OS. VinterOS. Hör ni vad härligt det låter? VinterOS måste ju vara det absolut roligaste som finns. I vanliga fall bryr man sig inte om de där fåniga sporterna men så vart fjärde år händer det något magiskt. Under några underbara veckor så fylls man av en sådan härlig känsla. Spänning, nationalitet, sena kvällar och avbitna naglar. Prat på jobbet om gårdagens lopp som man av någon konstig anledning vet allt om. Gå in på expressen.se ett tusetal gånger om dagen för att läsa någon intervju med någon för mig tidigare okänd människa. Och lyckan när man vinner guld. Om det händer (vilket det kommer) så förvandlas man till världens lyckligaste människa. 
O . ljuva . sport .

Ikväll ska jag kika på när Kalla när hon vinner guld på 10km fristil. För det kommer hon. Jag såg henne åka samma sträcka förra helgen och hon vann med ganska stor marginal. Härligt. KOM IGEN NU.
 
Jag såg Lost igår. Vad är grejen med de nya snubbarna? Jag är lite trött på nya vändningar, ge mig förklaringar istället. Snälla? Och vad var det Kate gjorde? Va? Jag måste ha råkat blunda just då.

Förresten, jag har köpt ett par nya Converse. Röda. Åh.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0