...och där sprack drömmen.

Klockan ringde sex imorse. Jag hade tänkt ignorera den först för jag var så fruktansvärt trött. Men jag bet i och steg upp. Matchen var är fullständig katastrof från svensk sida. Första perioden var vidrig att se. När Slovakien satte 1-0 målet blev jag nästan lättad. Vid 2-0 kände jag på mig att det var kört. Jag åkte till jobbet efter andra periodens 3-2. Hur matchen slutade vet vi alla och jag vill helst inte prata mer om det. Men så som Sverige spelade; Grattis Slovakien ni kommer åka på stryk mot Kanada. Såg någon matchen mot Ryssland? Fifan vilken match. Jag ser fram emot USA- Kanada i en final.

Gladare OS nyheter är väl skitstafetten igår. Jag såg inte hela för loppet var ju så jävla långt, men slutet- och vinsten missade jag inte. Vi har varit fantastiska i skidspåren detta OS. Hellner är typ min idol.



Jaja, nya tag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0