Jeremy Renner

Okej även fastän jag är trött på killar så kan jag omöjligt tröttna på den här. Ja men kolla bara!











Bilder här.

Som ni säkert förstår så har jag fått en liten crush på Jeremy Renner som spelar Staff Sergeant William James i The Hurt Locker. Min crush inleddes egentligen för något år sedan efter  "28 weeks later".
Jag hade väldigt låga förväntningar inför den här filmen men den var grym, magisk! Den utspelar sig i Iraq där man får följa tre stycken soldater vars arbete går ut på att identifiera och disarmera (heter det så?) bomber som talibanerna placerat ut lite varstans. trots det hårda utseendet (hallå, det är en krigsfilm) så är den en varm film som lägger tid på att föra fram karaktärernas känslor krig krigets största faktor; livet eller döden. Sista scenen i mataffären var tankvärd.
FANTASTISKT snyggt filmad var den också.

SE DEN!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Men.... men... jag fattar inte? Han är ju inte ens snygg? Ska se The Hurt Locker och sedan komma med ett utlåtande. Och ring mig efter LOST!

2010-02-03 @ 15:57:11
URL: http://ensofia.blogspot.com
Postat av: J.

Jo han är visst snygg. Sådär ful-snygg så att man typ dör.

2010-02-03 @ 16:05:05
Postat av: R

Haha nej jag vet, han är inte snygg! Men något konstigt händer efter att man sett filmen. För mig har det nog mest att göra med hans otroligt underhållande karaktär dock. Jenny du har däremot tagit det några steg längre... :p

2010-02-03 @ 19:56:45
Postat av: R igen

Förresten så var den svarta killen betydligt snyggare. Visst då?

2010-02-03 @ 20:02:52
Postat av: Anonym

Lägg upp bilder på honom istället! Pls :)

2010-02-03 @ 20:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0