Hospital.

Hejhej!

FREDAG. Äntligen, äntligen fredag.
Denna dag började inte så roligt dock. Jag ska försöka att inte gå in på för många detaljer men en sväng till läkaren fick det bli och de konstaterade att lag lider av en obotlig/ärftlig tarmsjukdom. Jaha. Kul. Nu ska jag gå på någon slags medicin i 4 veckor som ska hjälpa för stunden. Fy fan vad jag tycker synd om mig.
Jag ringde mamma och hon sa såhär:

M: Jaha, ja men du vet ju att det går i släkten.
J: Ja eller jo jag har väl förstått det.
M: Ja, du vet din farbor han hade jättestora problem. JÄTTEstora.
Ja: Jaha, nej det visste jag inte..
M: Ja, dom var tvungen att ta ut tarmen och lägga den i en påse på magen. Så fick han gå runt!
J: Vaa..?? Skämtar du eller?
M: Nejdå så var det.
Ja: Men varför säger du så, du skrämmer ju livet ut mig!
M: Nej, nej, men dom gör nog inte så längre ska du se.
J: Tack mamma. Tack.

Annars så har den här veckan varit rätt lugn på filmfronten. Vi har haft lite problem med datorer och grejer som gjort att vi inte kunnat titta på datorn. Så det har blivit lite slötittande på tv. Igår såg jag The vampire diaries som verkar helt okej. Fast jag gillar inte att Ian är ond. Den andra snubben blev snyggare alltefter man tittade på honom så det var ju kul.

Ikväll blir det att ta det lugnt. Imorgon blir det kanske en utgång. Söndag ska jag ut och fira alla hjärtansdag i en snödriva.

Ha en trevlig helg alla friska och glada människor!




Kommentarer
Postat av: sara

men stackars dig, vad hemskt. men vem ar var farbror? kramis

2010-02-12 @ 20:15:49
Postat av: J.

Haha alltså det är ju egentligen inte kul men shit vad jag skrattade åt din fråga om vem vår farbror är. Jag vet nämlígen inte själv. Pappas bror. Jag vet inte om han har en eller två. Men han hade tydligen problem! Kram sis.

2010-02-12 @ 21:54:32
Postat av: Sofia

Kul att jag verkligen tänkte ställa precis samma fråga.

2010-02-13 @ 12:48:32
URL: http://ensofia.blogspot.com
Postat av: Sara

Hej, pratade precis med mamma. Det har verkar ju jattejobbigt ju! Stackars dig. Och vilken himla dum doktor. Tanker pa dig lilla syster. kram



Ps: vi har planerat var flytt nu och det blir nog att vi flyttar typ 1 Maj. Du far garna komma och bo med oss om du vill... kramis

2010-02-14 @ 17:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0