Förhandsvisning.

Sa jag inte att Kalla skulle vinna? WOHO. Vilken fantastiskt spännande tävling. Jag stod och hoppade i soffan och den sista kurvan höll på att ge mig en hjärtattack. Farliga grejer det där.

Igår efter jobbet (var tvungen att jobba över en halvtimme pga KAOS) åkte jag hem, åt, kollade OS och sedan bar det iväg ner på stan för att kolla in en gratis förhandsvisning på "I love you Philip Morris" med M. Det var trevligt. Filmen var inte så bra tycker jag. Och killarna som satt bakom förstörde i princip hela filmen. Jag var grymt nära att vända mig om och smocka till dom i ansiktet. Bio är bio, man sitter inte och pratar högt och för liv så att man stör hela salongen. Fy fan vilka idioter.

I Love you Phillip Morris;



Total jävla skitdag. Fy fan vad slut i huvudet jag är, vet knappt vad jag heter. Orkar inte mer nu.
Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0