Fab.

Jag kollade nyss på kontoutdraget. Halva februari har snart gått och jag ligger fortfarande plus. PLUS! Det är helt fantastiskt. För en normal människa; kanske inte men för mig är det good news. Kanske kommer jag kunna spara några ynka kronor innan jag slutar i april.

Jag undrar vad jag ska hitta på när jag slutar? Jag kanske skulle komma till dig Sara och jobba i tre månader? Det vore skoj att prova på England.

Eftersom jag är jag så sitter jag här och är hypersugen på att köpa en locktång. Jag kommer inte att kunna slappna av förrän jag har den i mina händer. Damn.

20 minuter kvar till lunch. Pizzahut rester. Jag undrar om det är gott att värma? Jag tvivlar.

Ikväll kanske jag ska till att se "A serious man" om datorn har fått tillbaka 2GB minnet. R smsade för två dagar sedan och det är skandal att det inte blivit påfyllt ännu.

Oj nu är det bara 10 minuter kvar.

Hörs!



Förresten; den här fina bilden på världens grymmaste Dwight pryder min vägg runt skrivbordet. Haha.

Kommentarer
Postat av: sara

a flytta hit!!!!!! vi ska ju flytta i april sa du kan flytta in med oss. kom igen, det har blir ju helt perfekt. och jobb ar ju latt fixat. kram

2010-02-12 @ 20:33:23
Postat av: J.

Ja, jag är ganska sugen faktiskt. Om jag kan lyckas spara ihop lite pengar så vore det ju askul. Jag har ju liksom inget jobb efter april och inget o göra fram tills jag ska börja skolan (om jag kommer in). Jobb blir nog inget problem heller. Kram sis.

2010-02-12 @ 21:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0