Äntligen Söndag.

Som jag har längtat! Hela veckan har jag gått som på nålar och inväntat denna underbara dag.
Eller inte.

Söndagar är veckans absolut mest avskyvärda dag. INGENTING är kul på söndagar.

Igår såg jag melodifestivalen. Jag tyckte Anders Ekborg ägde, jag fick rysningar! Tydligen så är jag också den enda. Fan. Salem var också bra, han är så söt. Efter melodifestivalen slutade så bestämde vi oss för att åka ner på stan iallafall. Det är liksom inte kul att sitta och trycka inne i lägenheten en lördag. Ute var det ganska skoj, träffade lite gamla klasskompisar. Sedan drog vi till donken i 12 centimeters klackar och vem stöter vi på på vägen dit? X såklart. Awkward.

Hemma började telefonen pipa. Philip ringde och härjade som vanligt. Vad han ville har jag inte aning om. Skälla på mig av diverse oklara anledningar. A textade om vi ville på efterfest och den andra A var bara söt. Vad jag gjorde?
Sov.

Nu är jag hemma hos päronen. Jag har softat här hela dagen med två mysiga katter, god mat och ett långt bad. Skratt med brorsan också såklart.

Nu ska jag sluta, imorgon är det jobb som gäller igen.
Sov gott.

Ps: Det har blivit dåligt med filmtips de senaste dagarna. Ska skärpa mig nästa vecka. ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0