11.38

Dagen har varit ganska bra. Telefonerna fungerade inte imorse när jag kom till jobbet så de två första timmarna fikade vi och snackade lite skit. Sedan blev det några timmars jobb innan vi drog ner till Aros congresscenter för en föreläsning med Pär (skaparen av Glada Hudik teatern, ni vet med de utvecklingsstörda) och det var otroligt intressant. Framför allt var det roligt, alla skrattade i princip i två timmar. Jag är väldigt sugen på att se Elvis nu och tydligen ska Ica se till att vi får det också. Kul!
En annan sak som jag tänkte på var att Kenneth Bengtsson är väldigt kort i verkligheten. Han kan ju inte ha varit mer än 1.60cm typ.

OS nu igen. Mitt liv kretsar just nu kring OS så ni får ursäkta. Anja var skittuff som åkte idag. Fan vad nervös jag var dock. Snart börjar andra delen av kombinationen; slalom. Hoppas hon tävlar. Ferry tävlar snart också, hoppas han kniper medalj igen.

K frågade R idag om vill med till Sälen nästa helg. Faan vad kul det vore. Men för vilka pengar? JAGVILLJAGVILLJAGVILLJAGVILLJAGVILLJAGVILLJAGVILL. Shiiit vad kul det vore att åka skidor igen. Jag får rysningar.



Trevlig kväll hörrni.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0