YIHA.

Hihihi höhöhö! Jag hittade digitalboxen i ett skåp (det enda skåpet som jag inte tittade i såklart) och nu har jag installerat den och allt fungerar som det ska. YIHAA.

Här kommer två bilder på lägenheten:




Ja man ser kanske inte så bra och det är lite tomt än så länge. Jag har inte ens kunnat köpa gardiner än. Men det löser sig.

Förresten vill jag tipsa om den bästa animerade filmen någonsin (typ), nämligen "How to train your dragon". Den är helt underbar, så har ni inte sett den, se den!!! NU!

Källa


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, vad fint! Du får lägga upp bilder på hela lägenheten sen när du har fixat i ordning.



Jag såg How to train your dragon i fredags, och fan vad bra den var! Alltså, Toothless påminde ju otäckt mycket om Lennon... nåt med de gröna ögonen tror jag.

2010-12-05 @ 16:46:44
URL: http://ensofia.blogspot.com
Postat av: sara

Vad fint du har fatt det! Jag maste komma ihag att lagga ut nya bilder pa min lagenhet med julpynt och allt. kramis

2010-12-07 @ 14:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0