Trevligt.

Jag har haft en rätt trevlig helg måste jag säga. Jag har egentligen inte gjort ett skit men det har ändå varit skönt. Jag har ju pluggat i en vecka så det behövdes en helg för att ladda batterierna.
I fredags åkte jag hem till Västerås. Kollade på film (Knight and day, bättre än förmodan!), spelade tvspel och åt donken. Väldigt nyttigt.
I Lördags tog Gabbe ledigt för att han ville umgås med mig sa han. Jag skulle tro att den största anledningen var att han ville vara ledig men jag lät honom hållas. Vi gjorde inget speciellt, spelade tvspel (är helt inne i ett bilracespel) drack julmust och åt pizza. Återigen, väldigt nyttigt.
Idag har jag kollat på lite tvserier, ätit chips och druckit vatten (julmusten är slut och jag är för lat för att gå till affären). Nyttigt va?! Nu ska jag fortsätta spela tvspel och fundera över om jag ska åka hem till Öret idag eller imorgon. Väldigt svårt beslut förstår ni.
Vilket utstuderat liv jag lever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0