Snowpatrol

Heej. Jag har precis vaknat och sitter här i soffan och tittar ut genom mitt fina fönster. Resten av lägenheten är fortfarande lite av ett katastrofområde, men vardagsrumsfönstret är superfint.

Det känns konstigt att bo på fjärde våningen, jag har aldrig bott så högt upp förut! Idag ska jag fortsätta röja upp alla mina kläder och grejer. Som tur är finns det flera stora garderober. Mitt enda problem just nu är att tv:n och bredbandet inte fungerar. Efter mycket luskade och ett telefonsamtal till telia står det klart att vi skulle ha fått en digitalbox av hyresvärden - och det har vi ju inte. Så det är bara att vänta tålmodigt tills imorgon då Asplunds öppnar.

Vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0