Pärs.

Usch vilken jävla pärs alltså. Jag har suttit och tragglat hela dagen med den otroligt svåra engelskaboken som vi ska använda till den här hemtentan. Jag tycker att jag är ganska bra på engelska men den här boken är fanimig inte lätt. Jag har läst och läst, strukit under, försökt skriva, läst igen, suddat ut och skrivit om. Efter en hel dags pluggande har jag bara lyckats svara på 2 av 5 frågor. 4 av 10 sidor skriva. Shit, jag känner pressen alltså. Imorgon ska jag fan gå upp i ottan och börja arbeta på frågan om andra världskrigets propaganda och hur olika länder har använt sig av olika medier för att rapportera om och under kriget. Sedan måste jag skriva om tryckpressen och om en artikel som handlar om Attraktionernas film. Sedan är jag klar. Jag hoppas jag hinner klart imorgon så att jag kan använda torsdag åt att läsa igenom allt och ändra det som måste ändras. Jag känner mig sjukt stressad - och återigen frågar jag mig själv varför jag väntat in i det sista med att göra något. O andra sidan arbetar jag bäst under stress så det är bara att ta i in i det sista nu.

Pust. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad svårt det låter! Och stressa inte upp dig, man hinner alltid även om man tror att det är helt kört. Lycka till!

2010-12-07 @ 23:22:24
URL: http://ensofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0