HDMT.

Ringde Sofia inatt. Verkade som att jag skrämde slag på henne, hon trodde att någon hade dött. Jag undrade bara om hon hade loggat in på hdmt. Haha. Lite kul.

Läser om upphovsrätt samtidigt som ögonen håller på att slå igen. Jag kan inte påstå att det är det roligaste jag har läst. Vill hellre kolla på alla tvserier som lockar just nu.

Är också lite fundersam över julklappar. Jag måste nog få lite fart i det snart...om det ska beställas, lär det göras ganska snart. Har bara tre klara i huvudet av 7.

På tisdag åker jag hem för att fira jul. Jag längtar! Och pengar ska intjänas också. Det kommer att sitta bra i den tomma blödande plånboken.

Nej får inte förlora fokus nu.

Måste plugga, måste plugga, måste plugga.


 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Skoja inte, alltså, jag blev helt skräckslagen. Kunde inte sova på typ en halvtimme efter det, för jag hade blivit så rädd. Vem var det som hade loggat in då?

2010-12-15 @ 15:16:28
URL: http://ensofia.blogspot.com
Postat av: J.

Haha jag vet inte... spöket kanske! :)

2010-12-15 @ 17:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0