FLYTT!!!!!!!!

Å vad jag längtar till imorgon, det känns som julafton! Imorgon flyttar jag äntligen till Örebro. Även fast jag inte har några pengar så känns det helt underbart. Tänk, mitt egna hem - ett stenkast från universitetet. Det kan nog inte bli mycket bättre.

Vet ni vad jag gjorde nyss då? Ringde och tecknade elavtal. Alldeles själv. Det är ju ett litet mirakel bara det. Jag har också kollat upp hemförsäkring och hittat en som verkar billig och bra. Vuxenpoäng!


Igår drabbades jag av en smärre ålderspanik när jag insåg att jag fyller 25 om typ 4 månader och knappt kan räknas som ung längre. Jag kände för att bryta ihop lite. Varför, varför måste man bli gammal? Tid stanna.


Jaja. Nu ska jag se framåt, Flytt imorgon och sedan ska jag pyssla hela helgen i mitt nya hem.

 Å.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0