5 H

Mina föräldrar är bäst i världen, TACK IGEN.


Om 5 timmar ska jag skriva en tenta (som kommer att gå skit). Tänkte plugga nu fram tills dess men efter tentan så kommer Gabbe hit. Jag har varit själv här i tre dagar nu, det är det längsta jag har varit själv på typ år och dar.

Vi ska kanske måla om här, från konstig isblåfärg till vitt. Får se dock om G orkar släpa med en massa färggrejer hemifrån.

Alltså jag måste bara säga en sak, jag tittar på nyhetsmorgon och framför mig sitter det där nyhetsmorgonparet - fan jag minns inte vad de heter - men det är hon den där blonda tjejen och gubben med glasögon. Alltså, shit vad de är usla. Heeelt fruktansvärt dåliga. De är så gamla och- trista- och- stela- och- saknar helt pondus.
Jag skäms.

Ja det var det.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men alltså, vadå? Får du måla om i en hyresrätt? Måste man inte fråga hyresvärden och grejer innan man gör om något? Jag har inte ens fått spika i väggen någonstans där jag har bott i Uppsala...



Lycka till på tentan!

2010-12-17 @ 13:09:38
URL: http://ensofia.blogspot.com
Postat av: J.

Vi har frågat hyresvärden! Det va okej så länge vi inte målar typ svart. Vi har ju förstahandskontrakt!



2010-12-17 @ 15:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0