OH YEAH.

ÄNTLIGEN FREDAG!


Den här veckan har gått väldigt fort tycker jag och nu har jag bara en vecka kvar att jobba! Wihoo. Sedan är det alltså dags att leva studentliv. Spännande tycker jag.

Ikväll blir det en lugn hemmakväll framför DN-galan. Imorgon tänkte jag köpa en dator. Jag längtar! Jag har bara velat ha en egen dator i sisådär 5 år nu. Sedan på kvällen vet jag inte riktigt vad som händer ännu, men förmodligen blir det lite party hemma hos Kim.

Jag är väldigt sugen på ett skräckfilmsmarathon just nu. Helst vill jag se denna;

Don't be afraid of the dark


Filmen är en remake av en "made-for-tv-movie" från 1973 och den nya versionen är skriven av Guillermo del Toro. Kommer ut på bio i januari 2011.

Jag är också sugen på Wes Craven's "My soul to take"



Denna film kommer att ha biopremiär i oktober i USA.

 

Tålamod alltså?

TREVLIG HELG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0