Update- panik.

Jag har nu lyckats packa, städa undan samt gjort ett tappert försök att tvätta mitt lakan i diskhon. Det hänger nu på tork i badrummet. Jag försökte torka det med Rebeckas hårfön. Det gick sådäär kan jag meddela. Men andra ord, det gick inte alls.


Skräll.



Nu inväntar jag besked från min älskade bästa vän om hon kan skjutsa mig eller inte. Shit man kan ju få magsår för mindre. Oavsett så måste jag bara säga att det inte kan finnas någon bättre vän i hela världen. Hon är fantastisk på alla vis.


Nej nu ska jag hetsa vidare.

Kommentarer
Postat av: R

Tack kära bästaste vän!



Nu ska jag ta o skriva en lista till dig tror jag bestämt.

2010-08-24 @ 22:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0