TRUE BLOOD.

Hi guys!

Sorry att jag har varit lite dålig på att blogga de senaste dagarna. Jag har levt i en 24-hour True blood bliss. 

Vilken serie. Jag har kollat på hela första och andra säsongen under två dagar. Första säsongen va bra, andra var helt obeskrivligt bra. Nu har jag fortfarande den tredje säsongen kvar. Å du ljuva tv.


Annars så tipsade syrran mig om att de äntligen har castat Lisbeth Salander. Rooney Mara (tror jag hon hette) en relativt okänd tjej ska tydligen axla rollen. Grymt bra val tycker jag. 

Nej nu har jag skiit bråttom, ska ut i regnet och ner på stan. Ska möta upp bästis som kommer hem från Hbg. YEAY.


SEE YA.




 
Rooney Mara.


Kommentarer
Postat av: ShadyBoy

Eminem is the king!

2010-08-20 @ 22:48:29
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0