READY FOR SCHOOL.

Idag kära vänner så har jag handlat lite inför skolstarten. Hon i kassan på bokaffären frågade om jag skulle börja skolan och önskade mig lycka till (jag är ganska så säker på att hon trodde att jag skulle börja gymnasiet). Jag har handlat en almanacka, ett block och tre pennor för 300 spänn. Var är världen påväg? Sen har jag köpt ett par höstskor samt hittat en jättefin väska på gina tricot som har plats för allt man kan behöva (dator typ).

Jag har förresten lyckats hitta ett tillfälligt boende i Örebro! En vän till mig ska sälja en nyrenoverad trea mitt i centrum och han låter mig bo i den tills den är såld. Snacka om lycka! Så nästa vecka tar jag mitt pick och pack och flyr Västerås.

Jag har kollat mitt schema för de kommande veckorna och redan första veckan ska vi se två filmer. The hurt locker samt Låt den rätta komma in. Jag har naturligtvis sett alla schemalagda filmer redan men kul att se dom från ett annat perspektiv. Jag tycker att det är ganska lyxigt att ha film på schemat.


Det här kommer nog bli bra ska ni se.

Kommentarer
Postat av: ShadyBoy

Emin3m

2010-08-20 @ 22:42:54
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0