NOLLA.

Hej kära vänner.

Igår var alltså min första dag på universitetet och det var en dag som mest bestod av förvirring. Campus var mycket större än jag hade trott och allt kändes nytt och främmande. Vi fick lite information om skolan och utbildningen, gå på rundtur runt campus samt information om nollningen. Jag kom hem vid femsnåret och var heelt slut. Jag hade världens huvudvärk och var så trött att det inte gick att hålla ögonen öppna. Jag somnade i soffan och vaknade vid sextiden. Samma tid som den första nollningen skulle ske. Men det gjorde detsamma, jag var för trött ändå.


Idag vaknade jag klockan elva och fick rusa till stan för att hinna med bussen. När jag kom fram till universitetet så träffade jag en massa människor och sen delades vi upp i lag. Med laget skulle man sedan gå på en slags skattjakt i Örebro stad. Det var ganska kul och jag träffade en massa folk.

Ikväll ska jag möta upp alla vid universitetet och sedan annordnas lite lekar och förfest innan vi går på färgfest på cåren med c. Haha. 

Ja, jag hoppas att det blir kul ikväll och att jag kommer hem levande utan att bli våldtagen. 


:) 


Ha det bra så hörs vi imorgon! 

Kommentarer
Postat av: sara

later jattespannande. Kommer ihag hur kul det var att borja universitetet. du kommer ha grymt roligt. kram syster

2010-08-28 @ 12:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0