MOVIENIGHT.

Hej på er.

Ikväll bjuds det på movienight a'la bästis och jag. Först på schemat står Tony Scott's gamla film "True romance" som är skriven av Quentin Tarantino. Tips från R:s kollega.



Efter denna slår vi på "The ghost writer" som jag ju har tjatat om en evighet. Nu hoppas jag verkligen att den lever upp till förväntningarna.



Till detta äter vi chili con carne, en massa cola och godis med regnet smattrade utanför.

PERFEKT.

För övrigt så svider mina ögon eftersom min linsvätska är slut och jag har varit tvungen att sova med linserna sedan dess. Ja, jag är för lat för att åka och köpa ny. Jag är också helt blöt eftersom det spöregnade imorse när jag cyklade till jobbet. Mascaran hade satt sig runt hela ansiktet. Men allt kan inte vara perfekt eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0