Hem ljuva hem.

Så. Då är man Örebroare då!

(eller inte)


Min duktiga och otroliga snälla vän skjutsade mig alltså igår. Lägenheten är enorm. Den skulle lätt ha plats för typ en miljon människor till. Jättefin såklart, helt ny och ligger ca 2 minuter från centrum. Ja alltså den ligger ju därmed i centrum. Det läskiga är att lägenheten ligger på första våningen så det känns som att vem som helst kan kasta in en sten genom rutan och råna mig. Jag förstår inte hur jag på fullaste allvar ska våga sova här själv. Jag får panik av bara tanken.

Jag tvingade Rebecka att sova kvar här igår så idag har vi uträttat lite ärenden, grejer som jag behövde till lägenheten och tre kassar mat. Haha. Mat är viktigt.


Imorgon är det välkomsdag på universitet. Jag har ingen aning om hur jag ska ta mig dit för jag vet inte varifrån bussarna går. Suck.

Just nu känner jag mig rätt ensam och övergiven. Men det går över gott folk.

 Imorgon är en ny dag.



Kommentarer
Postat av: R

Det kommer gå jättebra det är jag helt säker på, det är bara lite ovant och det är ju inte så konstigt. Men det står inte på förrän du kommer trivas som fisken i vattnet ska du se! Ska tänka på dig hela dagen imorgon!

Sov gott! Kram R.

2010-08-25 @ 22:12:12
Postat av: Sofia

Det kommer gå strålande. Ville dö första kvällen jag var ensam i Uppsala men man vänjer sig superfort. Kram syster!

2010-08-25 @ 23:29:15
URL: http://ensofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0