GREEK GODDESSES.

Nej men hej!


Idag av alla dagar fick jag för mig att börja rensa här hemma. Jag har ju (som de flesta förmodligen vet) bott med min bästa vän i ett år nu och eftersom det är dags för flytt nästa vecka fick jag lite panik i morse. Så. Jag började riva och slita i alla mina kläder (det är inte lite kan jag säga). Eftersom Rebecka också är tjej så började hon en sisådär tjugo minuter senare med samma uppgift. Ni skulle ha sett vår hall. Kläder överallt, grejer man inte visste fanns. Så nu har jag samlat på mig 6 stora kassar med kläder som ska med till Örebro, slängt ungefär lika mycket samt tillsammans med Rebecka skänkt en stor svart sopsäck med kläder till välgörenhet. Svett.

Nu
chillar vi med lite vin för ikväll blir det party hos Kim sedan rör vi oss ut på stan.

Jag ska försöka ta lite kort ikväll så ni får se lite bilder. Jag suger ju på bilder.


Ha en underbar kväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0