GOOD, OKAY, CRAP.

Idag har jag haft en riktig latdag och det har varit väldigt skönt. Jag och R har kikat på tre riktiga chickflicks. Först ut:




Förtstår ni att Rebecka aldrig hade sett denna innan? Det är ju en riktig klassiker. Vi satt båda med fåniga leenden i ansiktet och tårar i slutet. Eller okej... inga tårar. 


Efter denna såg vi: 


 

Ganska rolig faktiskt, trots att Jennifer Lopez är med.

Sist ut:



TOTALT JÄVLA VÄRDELÖS. Kan mycket möjligt vara den sämsta filmen..typ..någonsin. R somnade så det var ju inte ett så himla bra betyg det heller.


Igår hade vi roligt! Vi åkte ner till bmb och för en gångs skull stannade vi till stängning (eller..ja..till halv två iallafall). Men MINA FÖTTER. FY FAN. Jag trodde att jag skulle dö. En skinnbit hängde löst från ena tån efter att jag tagit av mig skorna. Snyft.

Förutom att lata framför tv:n så har jag faktiskt gjort lite nytta också. Jag har lagat fyra matlådor och mat till två. Sedan har jag gjort mílkshake med färska jordgubbar, blåbär och banan. Det blev grymt gott.

Nej ni, nu är uppsatsen klar


Kommentarer
Postat av: R.

Tack för en underbar dag och perfekt matlagning bästis! Love u.

2010-08-08 @ 20:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0