FÖRKYLD. VA?

Jag har åkt på en förkylning.


(Chockad tystnad)


Ja det är inte klokt. Jag har ont i halsen och är allmänt snorig och slemmig. Ingen feber naturligtvis, vad trodde ni, men ändå. Vad händer med världen?

Iallafall. Igår lurade Rebecka på mig en "dunderkur" som innebar att jag skulle fylla ett glas vatten, lägga i 3 brustabletter C-vitamin samt pressa i 3-4 vitlöksklyftor. Dum som jag är så gjorde jag detta. Och drack. Och drack. Och dog nästan. All vitlök la sig liksom som ett tjockt lager längst uppe i glaset och det var en kamp att svälja.

 FY. Fan. Vad. Vidrigt. Äckligt.

Imorse när pappa kom och hämtade mig innan jobbet så vände han sig förskräckt om och frågade om jag hade ätit vitlök, för det stank tydligen i hela bilen.

Ja pappa, jag äter vitlök på morgonen innan jobbet. Det är en vana jag har.




Kommentarer
Postat av: R

hahahahahahahahah. Jag dör vad roligt. Hade glömt att det var en biverkning av dunderkuren.

2010-08-12 @ 20:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0