You've been a busy little ant

Hej igen!

Det var några dagar sedan sist jag skrev. Det har varit fullt upp här hemma på bjurhovda. I lördags åt vi påskmiddag. I måndags bjöd mamma på Mexicomiddag eftersom hon var i Mexico för ett tag sedan. Hon lagade en hel drös med mexikanska rätter och till det bjöds tequila, tomatjuice och limejuice. I vilken ordning dessa skulle drickas kom hon inte ihåg så vi fick improvisera lite.

Vi har de senaste dagarna sett en hel drös med skräckfilmer. Bland annat Cabin fever, Darkness, Homevideo, Saw VI och Plague town. Vi har även sätt Gamer. Ganska brutalt dålig film. Inte så konstigt att jag har haft mardrömmar de senaste två nätterna!

Igår begravdes min kära mormor. Det var jobbigt. Men det var en fin begravningscermoni, precis så som jag tror att hon ville ha det. Du finns kvar hos oss Margit!

Idag åker Sara och Chat hem. Det känns lite vemodigt. Men, jag åker ju faktiskt och hälsar på dom i London i Maj igen så det hjälper lite.

Några kort.















Idag åker jag tillbaka till min kära lägenhet. Även om det har varit kul de senaste dagarna så längtar jag hem till mitt. Jag och bästis har femte säsongen av Entourage att se fram emot och även säsong 1-5 av Peep show. Jag fick dessa boxar av Sara och Chat i födelsedagspresent. Kan det bli bättre än så?

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0