Filmer att se...

Jag tänkte göra en liten lista på filmer som jag längtar efter att se. det är väldigt blandade genrer.

A nightmare on Elm street
- Samuel Bayer


Bildkälla

Baseras på samma historia, men en ny version. Can't wait!

Robin Hood, premiär 12 maj
- Ridley Scott


Bildkälla
Jag har tjatat om den förut, men jag älskar Ridley Scott. Och jag älsar Robin Hood.

The last song, premiär 7 maj
- Julie Anne Robinson


Bildkälla

Ja jag vet. Det är super-duper pinsamt att jag vill se en film med Miley Cyrus i huvudrollen. En film som fått 2.5 av 10 på imdb. Men jag kan inte låta bli!

Occeans
-Jacques Perrin


Bildkälla

Jag älskar dokumentärer om djur. Jag är särskilt facinerad av havet, så denna vill jag verkligen se. Bilderna ser fantastiska ut.

Dear John
- Lasse Hallström

Dear John Amanda Seyfried Channing Tatum
Bildkälla

Jag gillar Lasse Hallström och jag är en sucker för romanstiska/sorgliga filmer så denna vill jag se såklart!

Kick ass
- Matthew Vaughn


Bildkälla

Den här verkar ju AWESOME. Vill. se. nu.

Toy story 3
- Lee Unkrich


Bildkälla

jag älskar Toy story. Jag älskar 3D.

The expendables
- Syllvester Stallone



Bildkälla
Hey, en film som har en cast som bla består av Syllvester Stallone, Jason Statham, Jet Li, Dolph Lundgren, Bruce Willis, Mickey Rourke och Arnold Schwarzenegger- MÅSTE SES.

Prince of Persia
- Mike Newell


Bildkälla

Den här filmen kan suga. Det återstår att se.

Så mina vänner. Nu orkar jag inte mer!

Kommentarer
Postat av: R.

Jag skulle kunna tänka mig att följa med o se Robin Hood & Dear John. (Så att jag slipper höra tjat om tillexempel film nr 1 på din lista) Pusselipuss

2010-04-20 @ 17:56:52
Postat av: Sofia

Jag vill också se Miley Cyrus-filmen. Och Kick Ass, den verkar ju faktiskt sjukt jävla bra. Ja, egentligen vill jag se alla filmer på din lista. Förutom The Expendables och kanske a Nightmare on Elm Street.

2010-04-21 @ 12:50:32
URL: http://ensofia.blogspot.com
Postat av: J.

R. Haha härligt då har jag sällskap till två iallafall.

S. Jag tänkte fråga brosan om han vill se Kick-ass i helgen. Hör av dig om du kan tänka dig att komma till vässan så kan du hänga med!

2010-04-21 @ 15:02:55
URL: http://tvnord.blogg.se/
Postat av: sara

Vi sag Kick Ass forra helgen, ska bli intressant att se vad ni tycker.

2010-04-22 @ 14:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0