Tjock personlighet

Häromdagen sa en killkompis till mig att jag har en tjock personlighet. Jaha. Vad innebär det då undrade jag? Jo tydligen så betyder det att jag äter en massa skit och aldrig motionerar. Men eftersom jag inte är tjock så är det bara min personlighet som är det.

Jaha. Först protesterade jag lite men nu när jag sitter här i soffan (som jag har legat i i princip hela dagen) och ser mig omkring i rummet så ser jag colaflaskor, en halväten popcornpåse, en halväten chipspåse, minst 2 kilo godis, piggelinpapper samt snus så skäms jag nästan lite över mig själv.

Äh. Jag bryr mig nog inte så mycket när det kommer till kritan.

Men måste tilläggas; mycket hälsosamt.

Not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0