The days of our lives (its not called THE days of our lives Joey)

Alltså. Jag är inte van vid dagtv. Jag är van vid att jobba. Det är verkligen en omställning för mig att gå hemma och inte ha något att göra. Jag vet inte om jag gillar det för att vara ärlig. MEN jag måste ju vara den sista människan på jorden som har upptäckt Days of our lives. Asså jag har kramp i  magen! Det är ju så fruktanvärt roligt! Vilken humor! Jag föreställer mig hur manusförfattarna sitter och skrattar för sig själva. Haha ha. Nyss kom en oväntad besökare hem till ett gift par. Han skulle lämna över något papper till mannen i huset. Han tar papperna och går mot mannen. När han passerar kvinnan väser den oväntade besökaren till henne. "you know you should be with me, he doesn't deserve you". Detta uspelar sig ca en meter från hennes man som naturligtvis inte hör detta.

Alltså, varför har ingen berättat om denna roliga serie? Sunset beach flashbacks.
hihi. Jaja.

IDAG ÄR DET FREDAG! Det glömmer vi inte även om vi är arbetslösa. Oj. Jag lät lite som gollum precis. Skrämde mig själv lite. Iallafall. Idag ska jag ner på stan och träffa bästis. Tänkte handla några grejer innan vi drar hem för ett Peep show marathon. Jag längtar! Jag har ju tjatat om den serien förut människor, så ta er i kragen och se den! Garanterar många skratt.

Ha en underbar fredag människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0