PREMIÄRDAGS.

Hej hopp!

Eftersom jag befann mig utomlands när IRONMAN gick upp på biograferna så missade jag att se den. Sedan blev det aldrig riktigt av. IGÅR så hyrde jag den då slutligen med min vän och den var grym. Besatt som jag är så kollade jag genast in trailern för tvåan och sedan gick jag in på SFs hemsida. Till min stora lycka såg jag att den har premiär imorgon! Så imorgon blir det biomys med popcorn och allt som hör till.

Idag har jag mensvärk och känner mig helt slut i kroppen som jag alltid gör då. BLÄ. Men en promenad i det fina vädret ska jag försöka orka.

Fan det är mulet typ. När hände det? Jaja just my luck.

O Soffan- apropå din fina kommentar om mina kryddor. Ja det är typiskt mig och DET HAR BÖRJAT VÄXA. Hah. In your face! Jag är helt i chocktillstånd. Jag går förbi mitt lilla växthus minst hundra gånger om dagen för att kolla framstegen. När jag visade bästis blev hon också helt hänförd och kallade det "mirakel". Sedan blev hon lite sur för att jag inte bara hade planterat gräslök. Hallå? 

Nu ska jag spela mitt tvspel, Harry Potter and the order of the phoenix. Ja, man kan tro att jag är typ tio är gammal.

VAR FAN GÖMMER SIG NEVILLE?  


Kommentarer
Postat av: R

Ja hallå, vad är spiskummin och rosmarin liksom? Som att dom skulle bli nödvändiga någonsin i livet.

Gräslök is the shit.

2010-04-27 @ 19:40:43
Postat av: J.

Ja det blir en intressant matlagning framöver. köttfärssås med..gräslök, svampsås med..gräslök, marinerad kycklingägräslök. MUMS!

2010-04-27 @ 21:07:54
URL: http://tvnord.blogg.se/
Postat av: sara

Jag forsokte se Iron Man i helgen men den var sa TRAKIG! Somnade. Kram syster

2010-04-27 @ 21:23:46
Postat av: Sofia

Haha, snyggt jobbat! Jag älskar också Iron Man och ser sjukt mycket fram emot tvåan. Ska kanske se The Last Song imorn!!!!!! Kände att alla utropstecken var nödvändiga. Och gud vad kul med Harry Potter-spel! Jag har spelat ut Malvas, men det är Harry Potter and the half blood prince. Det var superkul. Harry Potter-spel är de enda tv-spel som är roliga.

2010-04-27 @ 23:45:45
URL: http://ensofia.blogspot.com
Postat av: J.

Sara: Du har ju skum filmsmak syrran:)

Sofia: Haha jag vill också se the last song(med utropstecken). Mm Harry Potter spelen är roliga men fasligt enkla. Harry kunde inte ens hoppa i det spelet jag spelade, det sög lite!

2010-04-28 @ 20:34:00
URL: http://tvnord.blogg.se/
Postat av: sara

Igar sag jag The Ghost. Grym. kram sara

2010-04-29 @ 18:54:38
Postat av: J.

Saring menar du the ghost writer?

2010-04-29 @ 21:38:11
URL: http://tvnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0