Gråtfest 2010

Asså shit. Jag har kollat på Ellen Degeneres precis och hon hade som gäst en tjej som inte kom med i idol 2010. Det var tjejens tredje och sista försök eftersom hon år 28 år gammal så får hon inte söka nästa år.

Första gången hon sökte hade hennes pappa precis blivit mördad av hennes styvmamma. Så då gick det inte så bra för henne förståeligt nog. Andra gången hon sökte fick hon en parkeringsbot och eftersom hon inte hade råd att betala den hamnade hon i fängelse i 6 dagar så då sket det sig. Nu tredje gången kom hon inte med trots att hon var fantastisk. Glömde jag nämna att hennes dotter har epelepsi och hennes mamma är spårlöst försvunnen och sökt av americas most wanted?

Iallafall Ellen bjöd dit henne och lät henne sjunga. Efter att hon var klar säger Ellen till henne i förbigående att hon och Rana (en annan domare i AI) ska skriva en låt till henne som hon ska få spela in i en studio samt få ett skivkontrakt. Asså jag dog. Tårarna började rinna som aldrig förr. 

Jag ÄLSKAR Ellen, hon är GRYM. Hon måste ha världens bästa karma. 


Bildkälla

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha. Jag vet. Såg avsnittet när hon åkte ut. Man tycker ju att de kunde vara lite snälla liksom. För övrigt heter hon Kara, inte Rana. Domaren alltså.

2010-04-14 @ 17:45:32
URL: http://ensofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0