Ellen D, Descent 2 and Public enemies.

Hej hörrni.

Jag har kommit fram till att det inte är bra för mig att titta på Ellen Degeneres, jag blir så känslosam. Det är lite drygt att börja dagen med tårar varje dag. Nej det håller inte.

Men jag förtjänar några gore-poäng för att jag började dagen med The Descent 2. Den var tyvärr enbart frustrerande. Vafan ska alla dö för? Kunde de inte bara låta hela sällskapet komma hem levande för en gångs skull. Jag blir så trött! Och jag fattar verkligen inte varför gubben i slutet gjorde som han gjorde, så wierd.

Jaja. Igår såg jag Public enemies med Johnny Depp. den var L Å N G. Den började bra, men mynnade ut i en seg ström av ointressanta skjutscener där slutresultatet framgick från take one. Jaja, jag hade inte förväntat mig att den skulle ha varit särskillt bra.

Ikväll ska ja möta upp R, Philip och två av hans kompisar. Glömde fråga vilka. Hehe. Sedan blir det 3D. Exciting!

Duschen väntar- ha en trevlig dag vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0