Clash of the crappy titans

OMG. Jag tror nog att det var den kanske sämsta film jag någonsin sett. Vilket SKIT! Alla spelade över, 3D effekterna sög och handlingen made no sense. Jag förlorade intresset efter några minuter, sedan satt jag mest och proppade i mig popcorn och fnös åt roliga kommentarer. Den här till exempel " I can fight anywhere, but I cant fight in the underground". Eh. VA?

Det var också roligt att försöka komma på namnen på alla kändisar som sprang runt i kjolar, det vimlade ju av dom! Så när jag inte kom på vad alla hette så höll jag på att dö av frustration.

Jaja. Mattias somnade efter typ fem minuter så jag antar att jag inte var värst!

Nej ni nu ska jag kolla på någon film på datorn, jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken dock.. ska jag skrälla och sätta på en skräckfilm? ;)


Ha det gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0