Birthdaygirl!

Hej alla glada!

Idag är det min födelsedag! Och nej. Det är inte ett skämt. Alla verkar tycka att det är väldigt roligt att jag fyller år den första april "jahaa är du ett aprilskämt? Nu förstår jag" säger de flesta, sedan fnittrar dom lite.

Jag är hemma på bjuris i villan. Alla är på jobbet och jag känner mig lite uttråkad. Redan! Så jag tog kort på lite grejer som jag tänkte visa.




Mina fina glasögonfodral. Det övre är till mina fina glasögon som jag fick i dag och de undre mina wayfarers som jag köpte i Uppsala i helgen.







Det fick bli bruna brillor. Jag har ju redan ett par svarta.







Min underbara klänning som jag fick i morse av bästis och syster. Det gjorde ni bra! Den ser ut som ett litet konstverk.




Den här blusen köpte jag för kanske ett år sedan. Jag älskar den, den är så söt. Jag har inte sett den det senaste typ halvåret dock. Var tror ni jag hittade den? MAMMA av alla människor hade tagit den.




Tack för fina presenter idag alla underbara människor. Ikväll blir det god mat med familjen innan jag åker hem till lägenheten och firar min födelsedag lite med bästis.

Imorgon ska jag hjälpa mamma att städa ur mormors lägenhet. På lördag kommer Sara och Chat och på Söndag blir det Alice 3D med Mia, Lisa, Lisa och Rebecka. Jag måste bara kolla så att Rebecka kan först. På måndag blir det Mexicokväll och tisdag begravning. Både roliga och sorgliga saker att se fram emot.

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0