Who am I?

Ja vem är jag? Jag tänkte ge er en liten lista på lite grejer jag gillar samt ogillar, sedan får ni nöja er med det. 

GILLAR:
Tv
Film
Bio
Vänner (as in kompisar inte FRIENDS)
Ok, Friends får vara med på ett hörn också.
Nöjen
Skvaller
Böcker
Mode
Rita/Måla
Resa
Mat/godis/vin
FREDAGAR

OGILLAR:
Elakt skvaller
Bittra människor
Väckarklockan

Okej, kommer inte på mer. Äckligt positiv någon? Hey, det är FREDAG. Stora bokstäver nödvändiga. 

Ikväll tänkte jag hyra "Drag me to hell" med MrX. Jag har hört att den ska vara sevärd. Jag är lite av en skräckfilms-fantast vilket ingen i min närhet riktigt förstår. Jag själv förstår inte hur man kan ogilla den genren. Dålig handling, blodiga scener och snygga killar. Fabuolus. 




Trevlig Fredagskväll!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0