Onsdag den 18 november 2009

...kommer aldrig mer tillbaka. Aldrig. Hur sjukt är inte det egentligen?

Märks det att jag såg 2012 igår? Heh. Jag måste tyvärr medge att den var en total besvikelse. Som actionfilm räknad var den helt okej, men jag hade byggt upp sådana förväntningar att den inte ens nådde halvvägs fram. Löjliga amerikanska tal, ogenomtänkta dialoger och stackars John Cusack unkom döden med sekunders marginal så pass många gånger att jag nästan förväntade mig att han skulle avlida i en hjärtattack i slutet.

Iallafall, efter filmen gick vi och tog ett glas rött i vår döda stad. Det var en trevlig kväll!

Idag har det varit mycket jobb. Jag är trött och oinspirerad nu. Sitter och tittar ut över datorskärmen och räknar minutrarna tills jag får ge mig ut i frihet. Min sketchade hand pekar åt öster. Bara det!

Igår hade Twilight: The New Moon världspremiär. Reaktionerna verkar svala som förväntat. Den första filmen var väl inte så bra den heller, den enda förbehållningen var ju Robert Pattinsson och då spelar ju kvalitén på filmerna inte så stor roll. För fantasterna. Och sådana som jag, som trots en förväntad usel film beger mig till biografen på söndag för att beskåda detta spektakel.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0