Mediamarkts magi...

Så är det äntligen torsdag igen. Den här veckan har bara flugit förbi! Jag har inte gjort mycket annat förutom att jobba och sedan legat utslagen på soffan framför veckans Grey's eller liknande program.
Eller, jag hade ju en konfrontation i måndags. Behövdes efter lördagens fiasko (bland annat).

Men strunt i det nu, Life goes on!

Idag åkte ja på lunchen och käkade Burger King. Påväg tillbaka till jobbet bestämde jag mig för att kika in på Mediamarkt. Misstag. Jag borde ha en varningsskylt fäst i pannan som lyser i rött varje gång jag närmar mig butiken. Sist jag var där kom jag hem med en tv för 10000. Helt oplanerat.
Idag kände jag hur stegen långsamt drog sig mot ipod hyllan. Jag skulle ju inte köpa en ipod ekade det i huvudet. Jag ignorerade den tråkiga rösten. Den va ju så fin! Och blank! Och.. alldeles, alldeles underbar.
1300 kronor fattigare lämnade jag butiken. jag vågade inte ens titta på dvdhyllan, vem vet vad jag skulle lyckas få med mig därifrån.

Jag får härmed klara mig utan vinterjacka i år. Men, men cykla i minusgrader, tröja och ipod är roligare än att cykla varm utan ipod. Så det så.

Avslutar med en bild på denna film som jag är väldigt sugen på att se:  



Ikväll blir det lite olika saker för min del- tvätt, mat, ipod och kanske lite mys. Vem vet!
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0