Joel Kinnaman

Okej, ett inlägg till får ni innan jag tar helg. Tänkte bara passa på att utrycka min beundran för Joel Kinnanman. De som känner mig vet att jag generellt inte gillar svensk film (utvecklar någon annan gång), men sedan detta stjärnskott dök upp på den svenska stjärnklara himlen så har jag plöjt mig igenom de flesta filmer han medverkat i.
    "I skuggan av värmen" är en fantastisk film som jag önskar att skolan skulle visa alla undomar. Droger förstör ditt liv men framför allt dina nära och kära som INTE valt att börja med skiten. Tänk på det!

Det var moralkakan för idag.

Jag kan väl bjussa på en liten bild:


Ur "skuggan av värmen"


Joel spelar även stureplanskillen i kommande filmen "Snabba Cash" som är baserad på boken av Jens Lapidus. Jag är inget stort fan av boken då jag tycker att karaktärerna är totalt osympatiska. Jag avskydde dom allihop och i slutet kunde jag inte bry mig mindre om vem som levde eller dog. Jag hoppas att filmen blir bättre.



Så. Jag provar igen. Hemgång från jobbet om 35 minuter, TREVLIG FREDAG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0